Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Implementacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa

Tytuł:
Implementacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa
Implementation of the corporate social responsibility strategy
Autorzy:
Wojnarowska, M.
Sołtysik, M.
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Górnośląska Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Kardynała Augusta Hlonda
Tematy:
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa
strategia
implementacja
rozwój zrównoważony
corporate social responsibility
strategy
implementation
sustainable development
Źródło:
Journal of Ecology and Health; 2012, R. 16, nr 1, 1; 47-51
2082-2634
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Strategia społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) wymaga zerwania z tradycyjnymi modelami zarządzania na rzecz działań charakteryzujących się prośrodowiskowym, społecznym oraz etycznym uwrażliwieniem organizacji. Aby oprócz celów biznesowych osiągnąć inne wartości ("wyższe"), organizacja musi je wkomponować w misję i strategię firmy oraz przełożyć na skonkretyzowane cele. W artykule wskazano etapy wdrażania strategii CSR na poziom przedsiębiorstwa z uwzględnieniem wytycznych dla ich funkcjonowania. Na potrzeby niniejszego artykułu autorzy zwrócili szczególną uwagę na korzyści płynące dla przedsiębiorstwa z wdrożenia koncepcji społecznej odpowiedzialności w aspekcie ekonomicznym oraz ekologicznym. Uzupełnieniem jest model formułowania i implementacji strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa.

The corporate social responsibility strategy requires a break from traditional models of management to pro-environmental actions that sensitize an organization both socially and ethically. In order to simultaneously achieve business goals and other 'higher' values, an organization must integrate them into the mission and strategy of the company and translate them into specific goals. The article highlights the stages of implementing CSR strategies while taking into consideration the guidelines for their functioning within an enterprise. The economic and ecological benefits of implementing the strategy are presented within the contents of the publication. Furthermore, the model of formulating and implementing the corporate social responsibility strategy is outlined.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz