- Tytuł:
-
Feminization, But How? The Role of Women in the Polish Public Relations Industry Based on Quantitative Research
Feminizacja, ale jaka? Rola kobiet w branży public relations w Polsce na podstawie badań ilościowych - Autorzy:
-
Szuba, Przemysław
Tworzydło, Dariusz
Gizicka, Dorota - Data publikacji:
- 2023
- Wydawca:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
- Tematy:
-
feminization
gender
gender gap
glass ceiling
public relations industry
statistical analysis
mediational analysis
diversity management
feminizacja
płeć
szklany sufit
branża public relations
analiza statystyczna
zarządzanie różnorodnością - Źródło:
-
Roczniki Nauk Społecznych; 2023, 51, 4; 145-170
0137-4176 - Język:
- angielski
- Prawa:
- CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł