Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Multicriteria analysis for behavioral segmentation

Tytuł:
Multicriteria analysis for behavioral segmentation
Autorzy:
Granat, J.
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy
Tematy:
segmentation
clustering
multicriteria analysis
telecommunications
Źródło:
Journal of Telecommunications and Information Technology; 2004, 3; 39-43
1509-4553
1899-8852
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Behavioral segmentation is a process of finding the groups of clients with similar behavioral patterns. The basic tool for segmentation is a clustering algorithm. However, the clusters generated by the algorithm depend on the preprocessing steps as well as parameters of the algorithm. Therefore, there are many possibilities of dividing the clients into segments and it is a subjective process. In this paper we will focus on application on multicriteria analysis for selecting the best partition of clients into segments.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz