Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Niche Hypergraphs of Products of Digraphs

Tytuł:
Niche Hypergraphs of Products of Digraphs
Autorzy:
Sonntag, Martin
Teichert, Hanns-Martin
Data publikacji:
2020-02-01
Wydawca:
Uniwersytet Zielonogórski. Wydział Matematyki, Informatyki i Ekonometrii
Tematy:
niche hypergraph
product of digraphs
competition hypergraph
Źródło:
Discussiones Mathematicae Graph Theory; 2020, 40, 1; 279-295
2083-5892
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
If $ D = (V, A) $ is a digraph, its niche hypergraph \( N \mathcal{H} (D) = (V, \mathcal{E} ) \) has the edge set \( \mathcal{E} = \{ e \subseteq V \ | \ |e| \le 2 \land \exists υ \in V : e = N_D^− (υ) \lor e=N_D^+ (υ) \} \). Niche hypergraphs generalize the well-known niche graphs and are closely related to competition hypergraphs as well as common enemy hypergraphs. For several products \( D_1 \circ D_2 \) of digraphs \( D_1 \) and \( D_2 \), we investigate the relations between the niche hypergraphs of the factors \( D_1 \), \( D_2 \) and the niche hypergraph of their product \( D_1 \circ D_2 \).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz