- Tytuł:
-
The effects of perceived CSR and ecological awareness on purchase decisions in Poland
Wpływ CSR oraz ekologicznej świadomości konsumentów na decyzje zakupowe w Polsce - Autorzy:
-
Kauf, S.
Tłuczak, A.
Lysenko-Ryba, K. - Data publikacji:
- 2017
- Wydawca:
- Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
- Tematy:
-
Corporate Social Responsibility
ecological awareness
business ethics
społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
świadomość ekologiczna
etyka w biznesie - Źródło:
-
Organizacja i Zarządzanie : kwartalnik naukowy; 2017, 2; 47-64
1899-6116 - Język:
- angielski
- Prawa:
- Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł