Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE INFLUENCE OF HIGH TECHNOLOGIES ON THE FORMATION OF HIGH-ORDER CONSCIOUSNESS

Tytuł:
THE INFLUENCE OF HIGH TECHNOLOGIES ON THE FORMATION OF HIGH-ORDER CONSCIOUSNESS
WPŁYW TECHNOLOGII ZAAWANSOWANEJ NA KSZTAŁTOWANIE MYŚLENIA WYŻSZEGO RZĘDU
Autorzy:
Mariya, Alekseevna Abramova
Valeriy, Vasilievich Krasheninnikov
Roman, Vladimirovich Kamenev
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Lubuskie Towarzystwo Naukowe
Tematy:
high-order thinking, development of thinking, education system, digital technologies.
myślenie wyższego rzędu, rozwój myślenia, system edukacji, technologie cyfrowe
Źródło:
Rocznik Lubuski; 2019, 45, 1; 151-160
0485-3083
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Keywords: high-order thinking, development of thinking, education system, digital technologies. The authors address the problem of the development of high-order thinking. The article offers an overview of approaches to actualizing the transformation of the concept of reflexive design thinking to higher-order thinking. The authors concluded that society’s demand for higher-order thinkers can be solved by reviewing the construction of the learning process. This hypothesis was tested on the example of the B.A. students of vocational training at Novosibirsk State Pedagogical University (NSPU). The results of the experiment led to the conclusion about the possibility of using high technology as a factor contributing to the development of high-order thinking (including self-consciousness).

W artykule autorzy zajmują się problemem rozwoju myślenia wyższego rzędu. Tekst zawiera przegląd podejść do transformacji koncepcji refleksyjnego myślenia projektowego na myślenie wyższego rzędu. Autorzy doszli do wniosku, że droga do odpowiedzi jak zaspokajać zapotrzebowanie społeczeństwa na osoby o wysokim poziomie myślenia, rozpoczyna się od analizy procesów uczenia się i nauczania. Hipotezę tę przetestowano na przykładzie grupy studentów Państwowego Uniwersytetu Pedagogicznego w Nowosybirsku. Wyniki eksperymentu doprowadziły do wniosku o możliwości zastosowania zaawansowanej technologii jako czynnika przyczyniającego się do rozwoju myślenia wyższego rzędu (w tym samoświadomości).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz