- Tytuł:
- Priorytety i funkcje społeczne edukacji w dorosłości - perspektywa Celów Zrównoważonego Rozwoju UNESCO 2030
- Autorzy:
- Szarota, Zofia
- Data publikacji:
- 2019
- Wydawca:
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Tematy:
-
funkcje społeczne edukacji dorosłych
uczący się dorosły
koncepcja całożyciowego uczenie się
teoria edukacji dorosłych
włączenie społeczne
Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG 2030) - Źródło:
-
e-mentor. Czasopismo naukowe Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie; 2019, 1 (78); 46-53
1731-6758
1731-7428 - Język:
- nieokreślony
- Prawa:
- Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł