- Tytuł:
-
Od poznania do konstytuowania siebie. Pedagogiczne implikacje dylematów samotożsamościowych współczesnego człowieka
From cognition to establishing yourself. Pedagogical implications of the self- identity of contemporary man’s dilemmas - Autorzy:
- Krasuska-Betiuk, Marta
- Data publikacji:
- 2018
- Wydawca:
- Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
- Tematy:
-
self-knowledge
Ricoeur's hermeneutics of the self
self-structures
self-creation through theatre
samopoznanie
hermeneutyka Ricoeura
struktury Ja
autokreacja przez teatr - Źródło:
-
Studia z Teorii Wychowania; 2018, 1 (22); 111-131
2083-0998
2719-4078 - Język:
- nieokreślony
- Prawa:
- CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł