Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social Representations of the University Teachers About Conflict Resolution with Students

Tytuł:
Social Representations of the University Teachers About Conflict Resolution with Students
Autorzy:
LEONOV, Nikolai
ASTRAKHANTCEVA, Iuliia
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
social representations
the image of a conflict situation
the ontological approach
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2013, 4, 1; 127-132
2080-9069
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents the results of the empirical study of social representations of high school teachers in the conflict resolution with students. It is revealed that the social representations of conflict and non-conflict teachers about conflict resolution with students differ in characteristics such as resolution – avoidance, orientation in conflict resolution with students on their own interests and the interests of the other, which determines the variability of actions in resolving the conflict.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz