- Tytuł:
-
Mistrz – uczeń czy konsument – producent? Orientacja konsumencka i jej wpływ na komunikację w szkolnictwie wyższym
Master-disciple or consumer-producer? Consumerist orientation and its influence upon communication in institutions of higher education - Autorzy:
- Kozak, Marcin
- Data publikacji:
- 2017
- Wydawca:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- Tematy:
-
Infantylizacja kształcenia
Inflacja ocen
Konsumpcjonizm w szkolnictwie wyższym
Makdonaldyzacja
Consumerism in higher education
Infantilization of instruction
Inflation of grades
McDonaldization - Źródło:
-
Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media; 2017, 3(26); 117-129
1505-4195
2451-2575 - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł