- Tytuł:
-
MARKETING INTERNETOWY W POLSKICH ORGANIZACJACH TURYSTYCZNYCH – MOTYWACJE, OGRANICZENIA I CZYNNIKI SPRZYJAJĄCE PODEJMOWANIU DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH W SIECI
ONLINE MARKETING IN POLISH TOURISM ORGANIZATIONS – MOTIVATIONS, BARRIERS AND FACILITATORS OF PROMOTIONAL ACTIVITIES IN THE WEB - Autorzy:
- Stokłosa, Łukasz
- Data publikacji:
- 2016
- Wydawca:
- Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych. Wydawnictwo WSTiJO
- Tematy:
-
regionalne i lokalne organizacje turystyczne
marketing internetowy
motywacje
ograniczenia
czynniki sprzyjające
regional and local tourism organizations
web marketing
motivations
barriers
facilitators - Źródło:
-
Zeszyty Naukowe. Turystyka i Rekreacja; 2016, 1(17); 283-292
1899-7228 - Język:
- polski
- Prawa:
- Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł