- Tytuł:
-
PROFESSIONAL KNOWLEDGE IN EDUCATION: WHAT KIND OF ORGANIZATIONAL PRINCIPLES ARE BEHIND THE KNOWLEDGE PRACTICES, AND WHAT ARE THE CONDITIONS FOR DEVELOPING THIS KNOWLEDGE?
WIEDZA PROFESJONALNA W EDUKACJI: JAKIE ZASADY ORGANIZACYJNE STOJĄ ZA PRAKTYKAMI WIEDZY I JAKIE SĄ WARUNKI DO ROZWOJU TEJ WIEDZY? - Autorzy:
- Erik, Bratland
- Data publikacji:
- 2017-12-20
- Wydawca:
- Uniwersytet Zielonogórski. Instytut Inżynierii Bezpieczeństwa i Nauk o Pracy. Polskie Towarzystwo Profesjologiczne.
- Tematy:
-
professional knowledge
professions
teacher education
knowledge practices
Legitimation Code Theory
semantic gravity
semantic density
wiedza profesjonalna
zawody
kształcenie nauczycieli
praktyki wiedzy
teoria kodu legitymizującego
ciężar semantyczny
gęstość semantyczna - Źródło:
-
Problemy Profesjologii; 2017, 2; 167-176
1895-197X - Język:
- angielski
- Prawa:
- CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł