- Tytuł:
-
Konkurencyjność przedsiębiorstwa oparta na wartości relacji z interesariuszami
Competitiveness of an Enterprise Based on the Value of Co-opetitive Relations with Stakeholders - Autorzy:
- Adamska-Chudzińska, Małgorzata
- Data publikacji:
- 2014
- Wydawca:
- Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Tematy:
-
konkurencyjność przedsiębiorstwa
relacje społeczne
interesariusze
potencjał relacyjny
kooperencja
competitiveness of enterprises
social relations
stakeholders
potential relational
coopetition - Źródło:
-
Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy; 2014, 37; 296-305
1898-5084
2658-0780 - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 PL
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł