- Tytuł:
-
Potrzeby kobiet na etapie zmiany zawodu jako wyzwanie dla employer brandingu
Employee Needs in the Process of Job Changing as a Challenge for Employer Branding
Потребности женщин на этапе изменения профессии как вызов для брендинга работодателя - Autorzy:
-
Krot, Katarzyna
Widelska, Urszula - Data publikacji:
- 2018
- Wydawca:
- Polski Instytut Ekonomiczny
- Tematy:
-
employer branding
wizerunek pracodawcy
kobieta jako pracownik
mobilność zawodowa
employer’s image
woman as an employee
profession mobility
имидж работодателя
женщина как работник
профессиональная мобильность - Źródło:
-
Handel Wewnętrzny; 2018, 5 (376); 150-159
0438-5403 - Język:
- polski
- Prawa:
- Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł