Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody zbierania danych w badaniach wewnętrznych uwarunkowań zachowania konsumentów w okresie przed dokonaniem zakupu

Tytuł:
Metody zbierania danych w badaniach wewnętrznych uwarunkowań zachowania konsumentów w okresie przed dokonaniem zakupu
Methods of Data Collection in Surveys on Internal Determinants of Consumers’ Behaviours in the Period prior to Shopping
Методы сбора данных в исследованиях внутренних обусловленностей поведения потребителей в период до осуществления покупки
Autorzy:
Kaczmarczyk, Stanisław
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Tematy:
zachowania nabywców
czynniki wewnętrzne determinujące zachowania nabywców
metody zbierania danych w procesach badawczych
purchasers’ behaviours
internal factors determining purchasers’ behaviours
methods of data collection in research processes.
поведение покупателей
внутренние факторы
предопределяющие поведение покупателей
методы сбора данных в исследовательских процессах
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2014, 4 (351); 121-129
0438-5403
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W okresie przed dokonaniem zakupu badane są zależne od konsumenta czynniki kształtujące jego zachowanie. Należą do nich czynniki ekonomiczne, psychiczne, fizyczno-demograficzne oraz społeczno-kulturowe. W ramach procesu badań marketingowych zachowań konsumentów należy dobrze zaplanować i zastosować metody zbierania danych, zarówno te tradycyjne, jak i nowe. Poprawna i wyczerpująca klasyfikacja tych metod pomaga w zaplanowaniu i przeprowadzeniu badań konsumentów.

In the period before shopping, there are surveyed the consumer-dependent factors shaping their behaviour. They comprise economic, psychical, physical, demographic and socio-cultural factors. Within the framework of the process of marketing research of consumers’ behaviours, one must well plan and apply methods of data collection, both those traditional and new ones. The correct and comprehensive classification of those methods helps in planning and carrying out consumer surveys.

В период до осуществления покупки исследуются зависимые от потребителя факторы, формирующие его поведение. К их числу относятся экономические, психические, физикдемографические и социально-культурные факторы. В рамках процесса маркетинговых исследований поведения потребителей следует хорошо спланировать и применить методы сбора данных как те традиционные, так и новые. Правильная и исчерпывающая классификация этих методов помогает в спланировании и проведении обследований потребителей.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz