- Tytuł:
-
Teachers as learners: Learning to learn through strategy training. Part II. ‘Strategic’ teacher competences
Nauczyciel w roli ucznia: nauczyć się jak się uczyć poprzez trening strategii Część II. Kompetencje „strategicznego” nauczyciela - Autorzy:
- Małgorzata, Dąbrowska
- Data publikacji:
- 2016
- Wydawca:
- Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
- Tematy:
-
learning to learn
self-regulated learning
learning strategies
strategy instruction
‘strategic’ teacher competences
nauczyć się jak się uczyć
samoregulacja w nauce języka drugiego/obcego
strategie uczenia się
trening strategii
kompetencje „strategicznego” nauczyciela - Źródło:
-
Rozprawy Społeczne; 2016, 10, 1; 23-30
2081-6081 - Język:
- angielski
- Prawa:
- CC BY-NC-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł