Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Improving the quality control process using the PDCA cycle

Tytuł:
Improving the quality control process using the PDCA cycle
Wykorzystanie cyklu PDCA w procesie poprawy jakości wewnętrznej
Autorzy:
Chojnacka-Komorowska, Anna
Kochaniec, Sebastian
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
quality
internal quality
PDCA
jakość
wewnętrzna kontrola jakości
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu; 2019, 63, 4; 69-80
1899-3192
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main purpose of this article is to present the results of research on improving the quality of a finished product by improving the internal control through the use of the PDCA cycle. The research undertaken was carried out by using the case study method supported by the analysis of documentation originating from the surveyed enterprise and the technique of intelligence and observation. Before the study was started, a number of defective finished products was analysed, divided into five main types. Based on the observations made, the disadvantages were assigned to individual work stations and methods of quality improvement were established on each of them. In the next stage the necessary changes were made according to the specifications. The summary of the whole article is a discussion of the results obtained in the field of improving the quality of the finished product in the surveyed enterprise.

Głównym celem prezentowanego artykułu jest przedstawienie wyników badań dotyczących poprawy jakości produktu końcowego poprzez poprawę kontroli wewnętrznej dzięki zastosowaniu cyklu PDCA. Podjęte badania zostały przeprowadzone z użyciem metody studium przypadku popartej analizą dokumentacji pochodzącej z badanego przedsiębiorstwa oraz techniką wywiadu i obserwacji. Przed rozpoczęciem badania przeanalizowano szereg wadliwych produktów gotowych, podzielonych na pięć głównych typów. Na podstawie dokonanych obserwacji przypisano wady poszczególnym stanowiskom pracy i ustalono metody poprawy jakości na każdym z nich. W następnym etapie dokonano niezbędnych zmian zgodnie ze specyfikacjami. Podsumowaniem całego artykułu jest omówienie wyników uzyskanych w zakresie poprawy jakości gotowego produktu w badanym przedsiębiorstwie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz