- Tytuł:
- Filozofia jako dydaktyka, dydaktyka jako filozofia. Od racjonalności instrumentalnej do „oświecenia”?
- Autorzy:
- Wieczerzyński, Mariusz
- Data publikacji:
- 2017
- Wydawca:
- Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Tematy:
-
instrumental rationality
involved reason
Socratic method
critical theory
philosophical didactics
meta-knowledge
racjonalność instrumentalna
rozum zaangażowany
podejście sokratejskie
edukacja sokratejska
teoria krytyczna
dydaktyka filozoficzna
metapoznanie - Źródło:
-
Internetowy Magazyn Filozoficzny Hybris; 2017, 36 (1)
1689-4286 - Język:
- nieokreślony
- Prawa:
- CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł