Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza porównawcza nadzoru nad projektem badawczym w zakresie osiągnięć studentów biznesu na uniwersytetach nigeryjskich

Tytuł:
Analiza porównawcza nadzoru nad projektem badawczym w zakresie osiągnięć studentów biznesu na uniwersytetach nigeryjskich
Autorzy:
Akinbola, Olufemi Amos
Ekpudu, Jonathan Ehimen
Paul, Ojeaga I
Omolola, Akinbola Sariat
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Tematy:
project supervision, motivational and inhibiting factors, research capacity, graduating performance
nadzór nad projektem
czynniki motywacyjne i hamujące
możliwości badawcze
końcowe osiągnięcie
Źródło:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia; 2018, 52, 6
0459-9586
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This study was designed to compare research project supervision on Student graduating performance in Kwara State University (KWASU) and University of Ilorin (UNILORIN) for two sessions. Emphasis was put on establishing the relationship between motivational factors, inhibiting factors, student writing and research capacity. The study employed the use of correlation design to establish the nature of relationships. The fidings revealed the existence of signifiant relationship between the above-mentioned elements and student time management in both universities.

Badanie miało na celu porównanie nadzoru nad projektem badawczym wśród studentów kończących studia w Kwara State University (KWASU) i University of Ilorin (UNILORIN) przez dwie sesje. Nacisk położono na ustalenie związku między czynnikami motywacyjnymi, czynnikami hamującymi, pracą uczniów i możliwościami badawczymi. W badaniu wykorzystano projekt korelacji do ustalenia charakteru relacji. Ujawniono istnienie istotnego związku między wyżej wymienionymi czynnikami a zarządzaniem czasem przez studentów na obu uniwersytetach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz