Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Exploring Visual Framing Strategies, Sentiment, and Product Presentation Modality in Instagram Posts of Fashion Influencers

Tytuł:
Exploring Visual Framing Strategies, Sentiment, and Product Presentation Modality in Instagram Posts of Fashion Influencers
Autorzy:
Karimova, Gulnara
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Katedra Italianistyki. Polskie Towarzystwo Retoryczne
Tematy:
visual rhetoric
Instagram
influencer
influencer marketing
product presentation modality
retoryka wizualna
sposoby prezentacji produktu
Źródło:
Res Rhetorica; 2020, 7, 1
2392-3113
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A highly visual social media platform such as Instagram is incorporated by many companies in their marketing communications strategies to advertise their products and services employing digital visual rhetoric. The purpose of this study is to extend the current understanding of visual framing strategies, sentiment, and product presentation modality in the multicultural context by examining social media practices of influencers belonging to two cultural backgrounds, namely the United Kingdom of Great Britain and the United Arab Emirates. Using content analysis, this study reveals visual rhetorical strategies practiced by Instagram influencers that can equip digital marketing practitioners with effective devices of persuasion. The study provides a useful contribution to the theory of digital visual rhetoric.

Analiza strategii kadrowania wizualnego, emocji i sposobów prezentacji produktu w postach influencerów modowych na InstagramieWiele firm używa Instagrama – wizualną platformę społecznościową, w swoich strategiach komunikacji marketingowej do reklamowania produktów i usług, wykorzystując cyfrową retorykę wizualną. Celem niniejszego artykułu jest poszerzenie wiedzy na temat strategii kadrowania wizualnego, emocji i sposobów prezentacji produktów w kontekście wielokulturowym, poprzez zbadanie praktyk influencerów należących do dwóch środowisk kulturowych, mianowicie Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Analiza treści przedstawia wizualne strategie retoryczne stosowane przez influencerów, które mogą służyć praktykom marketingu cyfrowego jako skuteczne narzędzia perswazji. Badanie stanowi wkład w dyskusję na temat cyfrowej retoryki wizualnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz