- Tytuł:
-
Kim są dzieci, jak się uczą? – jakościowa analiza wywiadu z wychowawcami w żłobku
Who are children, how do they learn? – Qualitative analysis of interview with caregivers in crèche - Autorzy:
- Karwowska-Struczyk, Małgorzata
- Data publikacji:
- 2017
- Wydawca:
- Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Tematy:
-
wychowawcy
żłobek
teorie osobiste
teoria ugruntowana
ko-konstrukcja znaczeń i sensów pracy z najmłodszymi dziećmi
caregivers
crèche
implicit theory
grounded theory
co-constuction of meanings of pedagogical work with the youngest children - Źródło:
-
Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne; 2017, 5, 2; 65-83
2450-4491 - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł