Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Infrastructural company in the development of the Euroregion Bug

Tytuł:
Infrastructural company in the development of the Euroregion Bug
Firma infrastrukturalna w rozwoju Euroregionu Bug
Autorzy:
Zakrzewski, Bartosz
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
transport
road transport
Bug Euroregion
transport cooperation
European integration
international transport corridor No. 2
transport infrastructure
highway A-2
transport drogowy
współpraca transportowa
integracja europejska
międzynarodowy korytarz transportowy nr 2
infrastruktura transportowa
autostrada A-2
Źródło:
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie; 2017, 43, 2; 78-87
1896-656X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przeniesienie granicy celnej UE na linię rzeki Bug i pojawienie się zagranicznych inwesto-rów na wschodzie Polski, na obszarze wpływu europejskiego korytarza transportowego nr II, stworzyły w ostatnich latach nowe możliwości rozwoju tego regionu. W artykule zostały omówione najważniejsze elementy potencjału transportowego Euroregionu Bug. Autor stwierdza, że ze względu na geograficzne położenie w strefie oddziaływania korytarza transportowego nr II, największy potencjał rozwojowy Euroregionu Bug tkwi w jego lokaliza-cji. Choć jest to region transgraniczny, to jego zdolności przewozowe nie są w pełni wyko-rzystane z powodu braku nowoczesnej infrastruktury, w tym centrów logistycznych do obsługi przewozów multimodalnych.

Moving the customs border of the EU on to the line of the Bug river and the appearance of foreign investors in the eastern Poland in the impact area of the Corridor No. II international transport has created new opportunities for development in the recent years. Article recognizes in this respect the essential elements of the transport potential of the Euroregion Bug. Being a cross-border region through which many loads of cargo are transported, it does not use its full transport capacity, which could ensure this border region rapid economic development. Article concludes that due to its favourable geographical location, in the II Pan-European Transport Corridor’s belt of interaction, the greatest transport potential of the Euroregion Bug rests in the localization, in this region, of the modern computerized multi-modal logistical centres.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz