Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Polonistyka gimnazjalna dziś. Perspektywa ucznia i nauczyciela

Tytuł:
Polonistyka gimnazjalna dziś. Perspektywa ucznia i nauczyciela
Autorzy:
Różańska, Grażyna
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Tematy:
polonistyka gimnazjalna
antropocentryzm kulturowy
kształcenie kulturowe
Źródło:
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia; 2014, 5, 161; 105-115
2082-0909
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł wskazuje na zasadnicze zmiany jakie nastąpiły w sposobie kształcenia gimnazjalistów na lekcjach języka polskiego. Zaznacza kierunek kształcenia z uwzględnieniem modelu antropocentryczno-kulturowego. Analizuje wzrostowe wyniki badań polskich gimnazjalistów na tle innych krajów OECD w latach 1999-2008. Prezentuje polonistykę gimnazjalną jako ważny etap w kulturowym kształceniu uczniów. Słowa kluczowe:

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz