Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rekomendacje miejsc zakupów produktów żywnościowych przez konsumentów

Tytuł:
Rekomendacje miejsc zakupów produktów żywnościowych przez konsumentów
Recommendations for purchasing places of food products by consumers
Autorzy:
Lipowski, M.
Angowski, M.
Data publikacji:
2014
Wydawca:
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
Źródło:
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2014, 16, 4
1508-3535
2450-7296
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem badań była próba wskazania częstotliwości i przyczyn rekomendacji klientów na temat wyboru miejsca zakupu produktów spożywczych. W badaniach ankietowych wzięło udział 270 respondentów. Badania przeprowadzono w połowie 2013 roku. Opinie konsumenckie na rynku produktów żywnościowych mogą dotyczyć nie tylko konkretnych wyrobów i marek, ale także miejsc ich sprzedaży. Wyniki badań pokazują dużą częstotliwość takich zachowań, zarówno jeśli chodzi o rekomendacje o charakterze pozytywnym, jak i negatywnym. Rekomendacje cieszą się dużym zaufaniem klientów. Główną tego przyczyną są atrakcyjne ceny, odpowiedni dobór asortymentu i promocje handlowe.

The aim of the paper was to identify the frequency and causes of customer feedback on the choice of buying food products. Using an online survey performed surveys 270 respondents. The study was conducted in mid-2013. Consumer recommendations (WOM) on the market food products may not only apply to specific products or brands but also of their place of sales. The aim of the publication is an attempt to indicate the frequency and causes of consumers recommendations on places selling food. The results show a high frequency of such behavior, both in terms of positive and negative recommendations. Consumers claim that the opinions of other people are trustworthy. The main cause of positive WOM is attractive prices, appropriate selection of the products and sales promotion.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz