Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Walory turystyczne w tworzeniu i realizacji produktu turystycznego

Tytuł:
Walory turystyczne w tworzeniu i realizacji produktu turystycznego
Tourist values in forming and implementing the tourist product
Autorzy:
Balinska, A
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Leśny Zakład Doświadczalny. Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Rogowie
Tematy:
turystyka
produkty turystyczne
walory turystyczne
walory przyrodnicze
walory kulturowe
promocja
wykorzystanie
kwaterodawcy
turysci
opinie
Źródło:
Studia i Materiały Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej; 2009, 11, 4[23]; 36-42
1509-1414
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Produkt turystyczny to kategoria niezwykle złożona. Jednym z elementów budujących go są walory turystyczne, które powszechnie uważane są za najważniejszy składnik produktu turystycznego. Z punktu widzenia gospodarki turystycznej samo występowanie walorów jest warunkiem niewystarczającym dla rozwoju turystyki. Konieczne jest właściwe ich wykorzystanie oraz promocja. Nie jest to możliwe bez świadomego zarządzania przez kwaterodawców i innych gestorów tymi walorami. Zaprezentowane wyniki badań empirycznych przeprowadzone wśród kwaterodawców (125 osób) oraz turystów (520 osób) wskazują, iż wyżej oceniane są walory przyrodnicze niż antropogeniczna, co jest związane z zakresem organizacji czasu wolnego przez kwaterodawców oraz zarządzaniem tymi walorami przez władze lokalne.

The tourist product consists of a wide variety of factors. One of them are tourist values, which are considered to be the most important element of the tourist product. From tourism’s point of view the existence of the tourist values themsleves is not sufficient for its development. Equally vital are promotion and sustainable resource use as well as tourist values management. The presented research were carried out among guest lodging’s onwers /125 persons/ and tourists /520 persons/ and indicate that landscape vaules are rated higher than anthropological ones which reflects among others local authorities’ administartion of these values.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz