Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Measurement and evaluation of the quality of services through customers satisfaction

Tytuł:
Measurement and evaluation of the quality of services through customers satisfaction
Pomiar i ocena jakości usług na bazie zadowolenia klienta
Autorzy:
Klementova, J.
Sedliacikova, M.
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Źródło:
Annals of Warsaw University of Life Sciences - SGGW. Forestry and Wood Technology; 2014, 88
1898-5912
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article deals with the measurement and evaluation of quality of service through the define criteria. These criteria characterize the important areas for customer in the frame of providing of service and have a direct impact on the overall perception of quality from the view of customer. The measurement was carried out through questionnaires with 5-point Likert scale evaluation. Due to the fact that the customer is the person, who decides on the success of the enterprise on the market, based on his satisfaction, respectively dissatisfaction, the research results are important basis for management - for the decision-making process or for processes, which can improve the quality of services.

Pomiar i ocena jakości usług na bazie zadowolenia klienta. Artykuł dotyczy pomiaru i oceny jakości usług na podstawie zdefiniowanych kryteriów. Kryteria te charakteryzują ważne dla klienta obszary w ramach świadczenia usług i mają bezpośredni wpływ na ogólne postrzeganie jakości przez użytkownika. Pomiary przeprowadzono za pomocą kwestionariusza w 5 -punktowej skali Likerta. Ze względu na fakt, że klient jest osobą, która decyduje o sukcesie przedsiębiorstwa na rynku, w oparciu o jego zadowolenie bądź niezadowolenie, wyniki badań są ważne dla gospodarki - w działaniach które mogą poprawić jakość usług.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz