Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza wydajności silnika Unity3D w aspekcie symulacji cząsteczkowych

Tytuł:
Analiza wydajności silnika Unity3D w aspekcie symulacji cząsteczkowych
Efficiency analysis of Unity3D engine in terms of particle simulation
Autorzy:
Walczyna, M.
Plechawska-Wójcik, M.
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Politechnika Lubelska. Instytut Informatyki
Tematy:
cząsteczka
system cząsteczek
Unity 3D
wydajność
symulacja
particle
particle system
efficiency
simulation
Źródło:
Journal of Computer Sciences Institute; 2017, 3; 59-63
2544-0764
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Dokument ten przedstawia badania w sektorze wydajności cząsteczek utworzonych przez wbudowany w Unity3D system cząsteczek oraz tworzonych poprzez skrypt napisanym w języku C#. Autor skupił się na zbadaniu wpływu poszczególnych zadań na szybkość renderowania klatki, różnicy jakie występują podczas generowania cząsteczek przez system cząsteczek, a tych generowanych przez skrypt oraz jak duży wpływ ma złożoność siatki cząsteczki generowanej na zachwianie wydajności aplikacji. W tym celu, z użyciem Unity3D, Microsoft Visual Studio oraz Blendera, została utworzona aplikacja na komputery z systemem Windows która pozwala na dostosowanie parametrów symulacji (liczby generowanych cząsteczek, kształtu cząsteczki – kula, sześcian).

This document reviews research in efficiency analysys of particles created by Unity 3D built-in particle system compared to those created via sctript written in C# language. Author focused his research on examining the impact of the various tasks on the speed of rendering frames, a difference which occur during the generation of particle by particle system and those generated by a script, and how influential is the complexity of the mesh particles generated on the application performance. For this purpose, using Unity3D, Microsoft Visual Studio and Blender, an applications for computers that are ruunniong on Windows system was created, application allows to adjust the simulation parameters (the number of generated particles, particle shape - sphere, cube).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz