Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Wolność od schematów

LDR     01327caa#a2200253#i#4500
001     3222600696520
003     OLSZT 005
005     20210608210439.6
008     150623s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040     %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1   %a Minge, Natalia.
245 1 0 %a Wolność od schematów / %c Natalia Minge, Krzysztof Minge.
380     %a Artykuły
520 8   %a Cechy kreatywnego nauczyciela. Budowanie pytań wymagających twórczego myślenia. Znaczenie ćwiczeń na kreatywność.
650   9 %a Nauczyciele %x praca
650   9 %a Psychologia nauczania
650   9 %a Myślenie twórcze
650   9 %a Nauczanie
658     %a Edukacja i pedagogika
658     %a Psychologia
700 1 # %a Minge, Krzysztof.
773 0 # %i // %t Psychologia w Szkole. - %w (OLSZT 005)3222400294607 %g 2015, nr 1, s. 5-11 %x 1731-936X
856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3222600696520 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 

Cechy kreatywnego nauczyciela. Budowanie pytań wymagających twórczego myślenia. Znaczenie ćwiczeń na kreatywność.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies