Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Wyrównywanie szans edukacyjnych w praktyce

LDR     02243caa#a2200337#i#4500
001     3222700772827
003     OLSZT 005
005     20211115200603.4
008     160206s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040     %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1   %a Łoskot, Małgorzata.
245 1 0 %a Wyrównywanie szans edukacyjnych w praktyce / %c Małgorzata Łoskot.
380     %a Artykuły
500     %a Artykuł opublikowany w trzech czasopismach.
504     %a Bibliogr.
520 8   %a Przyczyny nierówności szans edukacyjnych. Czy można w szkole wyrównać szanse edukacyjne w kilka miesięcy? Skuteczność pomysłów i projektów wyrównywania szans. Autorska propozycja wyrównywania szans edukacyjnych poprzez całoroczne respektowanie podmiotowości każdego dziecka - zalecenia, metody, działania. Konieczność dokonania dokładnej analizy stanu wyjściowego, "startu edukacyjnego" każdego ucznia: potrzeby ucznia, "dynamika ciągu rodzinnego". Dobry nauczyciel i świadczenie najwyższej jakości usługi edukacyjnej kluczem do dobrej szkoły, naprawdę dbającej o wyrównywanie szans edukacyjnych.
648   9 %a 2001-
650   9 %a Dostęp do oświaty
650   9 %a Wykluczenie społeczne %x zapobieganie %x metody
650   9 %a Niepowodzenia szkolne %x zapobieganie %x metody
650   9 %a Nauczyciele %x praca
650   9 %a Nierówności społeczne
650   9 %a Szkolnictwo
651   9 %a Polska
658     %a Edukacja i pedagogika
658     %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2016, maj, s. 20-24 %x 1899-6760
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2016, nr 4, s. 30-33 %x 0551-3707
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %g 2016, nr 6, s. 28-32 %x 0137-7310
856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3222700772827 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 

Przyczyny nierówności szans edukacyjnych. Czy można w szkole wyrównać szanse edukacyjne w kilka miesięcy? Skuteczność pomysłów i projektów wyrównywania szans. Autorska propozycja wyrównywania szans edukacyjnych poprzez całoroczne respektowanie podmiotowości każdego dziecka - zalecenia, metody, działania. Konieczność dokonania dokładnej analizy stanu wyjściowego, "startu edukacyjnego" każdego ucznia: potrzeby ucznia, "dynamika ciągu rodzinnego". Dobry nauczyciel i świadczenie najwyższej jakości usługi edukacyjnej kluczem do dobrej szkoły, naprawdę dbającej o wyrównywanie szans edukacyjnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies