Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Neurodydaktyka w szkole

LDR     01669caa#a2200277#i#4500
001     3222800821384
003     OLSZT 005
005     20211228201448.3
008     170419s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040     %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1   %a Goetz, Magdalena.
245 1 0 %a Neurodydaktyka w szkole / %c Magdalena Goetz.
380     %a Artykuły
504     %a Bibliogr.
520 8   %a Obietnice neurodydaktyki. Neurobiologiczne środowiska naukowe krytycznie o książce Marzeny Żylińskiej "Neurodydaktyka". Wiedza o efektywnym działaniu mózgowych mechanizmów uczenia się przydatna w pracy nauczyciela i wychowawcy. M.in. o wpływie na proces uczenie się: stresu, pozytywnych emocji, ciekawych nowości, relacji społecznych, umiejętności skupienia się i uwagi, wykorzystywania tzw. głębokiego przetwarzania informacji, rozwoju i kondycji fizycznej, obrazowania za pomocą metafor i jasnych schematów, powtarzania i przerw w nauce.
650   9 %a Uczenie się %x fizjologia
650   9 %a Mózg %x fizjologia
650   9 %a Neurobiologia
650   9 %a Nauczanie %x metody
650   9 %a Efekty uczenia się
650   9 %a Efektywność nauczania
650   9 %a Uczenie się
658     %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2017, kwiecień, s. 50-56 %x 1899-6760
856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3222800821384 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 

Obietnice neurodydaktyki. Neurobiologiczne środowiska naukowe krytycznie o książce Marzeny Żylińskiej "Neurodydaktyka". Wiedza o efektywnym działaniu mózgowych mechanizmów uczenia się przydatna w pracy nauczyciela i wychowawcy. M.in. o wpływie na proces uczenie się: stresu, pozytywnych emocji, ciekawych nowości, relacji społecznych, umiejętności skupienia się i uwagi, wykorzystywania tzw. głębokiego przetwarzania informacji, rozwoju i kondycji fizycznej, obrazowania za pomocą metafor i jasnych schematów, powtarzania i przerw w nauce.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies