Kopiuj opis formalny do schowka
LDR 02883cam#a2200697#i#4500
001 3222900838903
003 OLSZT 005
005 20220224201523.6
008 180319s2018####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380198210
035 %a xx004242913
035 %a (NUKAT)vtls004242913
040 %a KAT U/30HG %b pol %e PNN %c KAT U/30HG %d KAT U/30HGs %d WR U/ZM %d WR O/KS %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
045 2 %b d2001 %b d2018
046 %k 2018
245 0 0 %a Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. %n T. 1, %p Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0 / %c redakcja naukowa Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska.
246 3 0 %a Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0
260 # %a Toruń : %b Adam Marszałek, %c 2018.
300 %a 247 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
336 %a Obraz %b sti %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 219-245.
505 0 # %a Rozdział I. Cyfrowy tubylec jako dziecko i uczeń. Rozdział II. Świat technologii a współczesna dydaktyka.
546 %a Streszczenia przy artykułach w języku angielskim.
648 # 9 %a 2001-
650 9 %a Cyfrowi tubylcy
650 9 %a Pokolenie Z
650 9 %a Społeczeństwo informacyjne
650 9 %a Rzeczywistość wirtualna
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Przeciążenie informacją
650 9 %a Kompetencje medialne
650 9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Zastosowania multimediów w edukacji
650 9 %a Technologie mobilne
650 9 %a Podręcznik multimedialny
650 9 %a Edukacja medialna
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Szkoły
650 9 %a Szkoły wyższe
651 9 %a Polska
651 9 %a Bhutan
655 9 %a Praca zbiorowa
655 9 %a Raport z badań
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Nowicka, Marzenna. %e Redaktor
700 1 # %a Dziekońska, Joanna. %e Redaktor
710 2 # %a Wydawnictwo Adam Marszałek. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3222900838903 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8019-821-0
990 %a #1