LDR 01510caa#a2200265#i#4500
001 3223000862500
003 OLSZT 005
005 20201105193813.8
008 171007s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra.
245 1 0 %a Nowoczesne modele uczenia - Challenge Based Learning i Problem Based Learning / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
500 %a Artykuł opublikowany w dwóch czasopismach.
520 8 %a Czym jest CBL? Wykorzystanie CBL w szkole. Etapy pracy. Charakterystyka PBL. Główne założenia. Proces nauczania na podstawie PBL. Etapy pracy. CBL i PBL w połączeniu z metodą projektów. Fazy metody projektów i ich charakterystyka.
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Metoda problemowa
650 9 %a Metoda projektów
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2018, grudzień, s. 46-49 %x 1899-6760
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2019, nr 1, s. 42-44, 46 %x 0551-3707
856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3223000862500 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
Czym jest CBL? Wykorzystanie CBL w szkole. Etapy pracy. Charakterystyka PBL. Główne założenia. Proces nauczania na podstawie PBL. Etapy pracy. CBL i PBL w połączeniu z metodą projektów. Fazy metody projektów i ich charakterystyka.
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?