LDR 01389caa#a2200289#i#4500
001 3223000862623
003 OLSZT 005
005 20220112203827.7
008 171007s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra.
245 1 0 %a Praca z uczniem z zespołem stresu pourazowego / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %2 rdacontent %a Tekst %b txt
337 %2 rdamedia %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n
338 %2 rdacarrier %a Wolumin %b nc
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Utrudniona diagnoza stresu pourazowego u dziecka. Co chroni, a co potęguje objawy stresu pourazowego? Charakterystyczne symptomy i zachowania. Dekalog skutecznego działania - wskazówki dla nauczyciela.
650 9 %a Stres pourazowy
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Wsparcie społeczne
650 9 %a Nauczyciele %x praca
650 9 %a Uczniowie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2019, styczeń, s. 60-62 %x 1899-6760
856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3223000862623 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
Utrudniona diagnoza stresu pourazowego u dziecka. Co chroni, a co potęguje objawy stresu pourazowego? Charakterystyczne symptomy i zachowania. Dekalog skutecznego działania - wskazówki dla nauczyciela.
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?