%a Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. %n T. 2, %p Nauczyciel a nowe technologie w szkole / %c redakcja naukowa Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska.
246
3
0
%a Nauczyciel a nowe technologie w szkole
260
#
%a Toruń : %b Wydawnictwo Adam Marszałek, %c 2018.
300
%a 266 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Publikacje naukowe
388
1
%a 2001-
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 240-263.
520
8
%a I. <b>Cyfrowy tubylec jako dziecko i uczeń</b> - przemiany funkcjonowania nauczyciela w czasach rozwoju technologii cyfrowych, poziom adaptacji nauczycieli do warunków cyfrowej rzeczywistości, technofobia w szkole, nauczyciele w dobie cyberdemokracji, konsekwencje niechęci nauczycieli do włączania mediów 3.0 w proces dydaktyczny, model cyfrowej edukacji wczesnoszkolnej na internetowym portalu "Scholaris" (cyfrowość zamnięta, poglądowa, niekomunikacyjna i bierna), TIK w szkołach w krajach arabskich (kulturowa koncepcja technologii), praca nauczyciela z dzieckiem z niepełnosprawnością (technologie cyfrowe w nauczaniu uczniów z zaburzeniem widzenia i uczniów z niepełnosprawnością intelektualną), edukacja akademicka przyszłych pedagogów.
520
8
%a II. <b>Ku oswajaniu nowych technologii...</b> - relacje z uczniem - cyfrowym tubylcem - edukacja domowa wsparta technologią cyfrową (praca projektowa grupy uczniów), wyniki badań dotyczących poziomu opanowania przez nauczycieli pakietu MS Office, blog jako narzędzie edukacyjne, wykorzystanie urządzeń TI podczas lekcji matematyki (badania przeprowadzone w szkołach różnych typów w Olsztynie), analiza treści statutów szkolnych pod kątem użytkowania przez uczniów urządzeń mobilnych na terenie szkoły, kompetencje informatyczne nauczycieli (wyniki badań).
546
%a Część tekstu w języku rosyjskim. Streszczenia przy artykułach w języku angielskim.
648
#
9
%a 2001-
650
9
%a Cyfrowi tubylcy
650
9
%a Zastosowania internetu w edukacji
650
9
%a Zastosowania multimediów w edukacji
650
9
%a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
650
9
%a Technologie mobilne
650
9
%a Edukacja medialna
650
9
%a Nauczyciele
650
9
%a Pedagodzy specjalni
650
9
%a Kompetencje medialne
650
9
%a Kompetencje zawodowe
650
9
%a Dziecko z niepełnosprawnością
650
9
%a Matematyka (przedmiot szkolny)
650
9
%a Metody aktywizujące (pedagogika)
650
9
%a Szkoły
650
9
%a Blog
650
9
%a Statut
651
9
%a Polska
651
9
%a Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
651
9
%a Kraje arabskie
655
9
%a Praca zbiorowa
655
9
%a Raport z badań
658
%a Informatyka i technologie informacyjne
658
%a Media i komunikacja społeczna
658
%a Edukacja i pedagogika
700
1
#
%a Nowicka, Marzenna. %e Redaktor
700
1
#
%a Dziekońska, Joanna. %e Redaktor
710
2
#
%a Wydawnictwo Adam Marszałek. %e Wydawca %4 pbl
856
4
#
%u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3223000865249 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-66220-03-4
I. Cyfrowy tubylec jako dziecko i uczeń - przemiany funkcjonowania nauczyciela w czasach rozwoju technologii cyfrowych, poziom adaptacji nauczycieli do warunków cyfrowej rzeczywistości, technofobia w szkole, nauczyciele w dobie cyberdemokracji, konsekwencje niechęci nauczycieli do włączania mediów 3.0 w proces dydaktyczny, model cyfrowej edukacji wczesnoszkolnej na internetowym portalu "Scholaris" (cyfrowość zamnięta, poglądowa, niekomunikacyjna i bierna), TIK w szkołach w krajach arabskich (kulturowa koncepcja technologii), praca nauczyciela z dzieckiem z niepełnosprawnością (technologie cyfrowe w nauczaniu uczniów z zaburzeniem widzenia i uczniów z niepełnosprawnością intelektualną), edukacja akademicka przyszłych pedagogów.
II. Ku oswajaniu nowych technologii... - relacje z uczniem - cyfrowym tubylcem - edukacja domowa wsparta technologią cyfrową (praca projektowa grupy uczniów), wyniki badań dotyczących poziomu opanowania przez nauczycieli pakietu MS Office, blog jako narzędzie edukacyjne, wykorzystanie urządzeń TI podczas lekcji matematyki (badania przeprowadzone w szkołach różnych typów w Olsztynie), analiza treści statutów szkolnych pod kątem użytkowania przez uczniów urządzeń mobilnych na terenie szkoły, kompetencje informatyczne nauczycieli (wyniki badań).
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.