Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zaburzenia opozycyjno-buntownicze i zaburzenia zachowania u dzieci

Autorzy:
Kapuścińska-Kozakiewicz, Justyna
Tytuł pełny:
Zaburzenia opozycyjno-buntownicze i zaburzenia zachowania u dzieci / Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2019, listopad, s. 44-48
Życie Szkoły. - 2019, nr 9, s. 34-38
Uwagi:
Bibliografia na stronie 48
Temat:
Zachowanie - korekcja
Wychowawstwo - metody
Uczniowie
Geneza
Zaburzenia zachowania
Psychologia
Medycyna i zdrowie
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01603caa#a2200313#i#4500
001 3223000881352
003 OLSZT 005
005 20230927200722.5
008 191121s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kapuścińska-Kozakiewicz, Justyna. %e Autor
245 1 0 %a Zaburzenia opozycyjno-buntownicze i zaburzenia zachowania u dzieci / %c Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
504 %a Bibliografia na stronie 48.
520 8 %a Diagnoza, przyczyny zaburzeń zachowania. Cechy charakterystyczne zaburzeń zachowania (tabelka). Zaburzenia opozycyjno-buntownicze. Jak rozpoznać zaburzenia tego typu i jak pomóc uczniowi przejawiającemu zaburzenia zachowania.
650 9 %a Zachowanie %x korekcja
650 9 %a Wychowawstwo %x metody
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Geneza
650 9 %a Zaburzenia zachowania
658 %a Psychologia
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2019, listopad, s. 44-48
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %x 0137-7310 %g 2019, nr 9, s. 34-38
856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3223000881352 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Diagnoza, przyczyny zaburzeń zachowania. Cechy charakterystyczne zaburzeń zachowania (tabelka). Zaburzenia opozycyjno-buntownicze. Jak rozpoznać zaburzenia tego typu i jak pomóc uczniowi przejawiającemu zaburzenia zachowania.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz