Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Dialog dziecka z cyfrowymi technologiami : z doświadczeń przedszkoli w Reggio Emilia

LDR     02105caa#a2200373#i#4500
001     3223201460377
003     OLSZT 005
005     20210119173817.8
008     210109s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040     %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046     %k 2020
100 1   %a Ludwiczak, Joanna. %e Autor
245 1 0 %a Dialog dziecka z cyfrowymi technologiami : %b z doświadczeń przedszkoli w Reggio Emilia / %c Joanna Ludwiczak, Aleksandra Maj.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Artykuły
380     %a Publikacje naukowe
388 #   %a 2001-
504     %a Bibliografia, netografia na stronach 57-59.
520 8   %a Zawiera: "Sojusz" z cyfrowym światem ; Podejście edukacyjne Reggio Emilia ; Metafora "Stu języków dziecka" ; Wprowadzenie nowoczesnych technologii do placówek wczesnej edukacji w RE ; Nowe technologie - nowy język - nowe środowisko uczenia się ; Potencjał cyfrowego języka ; Przegląd sposobów wykorzystania cyfrowych narzędzi w pracy z dziećmi ; Eksperymentowanie z cyfrowymi technologiami - aktywność inspirowana podejściem Reggio Emilia.
650   9 %a Wychowanie przedszkolne
650   9 %a Metoda Reggio Emilia
650   9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
650   9 %a Zastosowania multimediów w edukacji
650   9 %a Uczenie się
655   9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658     %a Edukacja i pedagogika
658     %a Informatyka i technologie informacyjne
700 1 # %a Maj, Aleksandra %c (pedagogika). %e Autor
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %x 1896-2327 %g 2020, nr 1, s. 39-59
856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3223201460377 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC 

Zawiera: "Sojusz" z cyfrowym światem ; Podejście edukacyjne Reggio Emilia ; Metafora "Stu języków dziecka" ; Wprowadzenie nowoczesnych technologii do placówek wczesnej edukacji w RE ; Nowe technologie - nowy język - nowe środowisko uczenia się ; Potencjał cyfrowego języka ; Przegląd sposobów wykorzystania cyfrowych narzędzi w pracy z dziećmi ; Eksperymentowanie z cyfrowymi technologiami - aktywność inspirowana podejściem Reggio Emilia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies