Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Opinie nauczycieli wczesnoszkolnych o zastosowaniu technologii informacyjnej podczas uczenia się/nauczania muzyki poprzez audiację

LDR     02204caa#a2200421#i#4500
001     3223201460385
003     OLSZT 005
005     20210119174017.1
008     210109s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040     %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046     %k 2020
100 1   %a Zwolińska, Ewa. %e Autor
245 1 0 %a Opinie nauczycieli wczesnoszkolnych o zastosowaniu technologii informacyjnej podczas uczenia się/nauczania muzyki poprzez audiację / %c Ewa Anna Zwolińska.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Artykuły
380     %a Publikacje naukowe
388 #   %a 2001-
504     %a Bibliografia na stronach 76-78.
520 8   %a Zawiera opis badania, którego celem było poznanie opinii nauczycieli wczesnoszkolnych o przydatności zastosowania technologii informacyjnej podczas uczenia się/nauczania muzyki poprzez audiację. Przeprowadzono półstrukturalne wywiady z osobami, które ukończyły kierunek pedagogika wczesnoszkolna z modułem innowacyjna edukacja muzyczna w UKW w Bydgoszczy. W badaniach wzięło udział 50 nauczycieli muzyki uczących w przedszkolu lub w klasach I-III.
650   9 %a Edukacja muzyczna
650   9 %a Nauczanie początkowe
650   9 %a Wychowanie przedszkolne
650   9 %a Audiacja
650   9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
650   9 %a Zdolności muzyczne
650   9 %a Nauczyciele przedszkoli
650   9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650   9 %a Uczenie się
655   9 %a Raport z badań
655   9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658     %a Edukacja i pedagogika
658     %a Informatyka i technologie informacyjne
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %x 1896-2327 %g 2020, nr 1, s. 61-78
856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3223201460385 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC 

Zawiera opis badania, którego celem było poznanie opinii nauczycieli wczesnoszkolnych o przydatności zastosowania technologii informacyjnej podczas uczenia się/nauczania muzyki poprzez audiację. Przeprowadzono półstrukturalne wywiady z osobami, które ukończyły kierunek pedagogika wczesnoszkolna z modułem innowacyjna edukacja muzyczna w UKW w Bydgoszczy. W badaniach wzięło udział 50 nauczycieli muzyki uczących w przedszkolu lub w klasach I-III.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies