251, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykresy ; 21 cm
Wydanie :
Wydanie I
Zawartość :
Przemiany szkolnictwa wyższego na świecie.
Geneza kształcenia zdalnego.
Kształcenie zdalne w perspektywie współczesności.
Student wobec zmian form edukacji w szkole wyższej.
Uwagi :
Finansowanie: Wydział Studiów Edukacyjnych (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; Poznań) Streszczenie w języku angielskim Bibliografia, netografia na stronach 228-247
LDR 03806cam#a2200625#i#4500
001 3223301591918
003 OLSZT 005
005 20220504200406.9
008 220330s2021####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a UWD 2022/5247
020 %a 9788323239987 %q (oprawa miękka)
035 %a (PL)b1000002356152
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912630189105606
035 %a 991052982254105066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %d LUBL KUL %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
045 2 %b d2001 %b d2021
046 %k 2021
100 1 %a Przybyła, Mariusz %e Autor
245 1 0 %a Kształcenie zdalne : %b zmiany w polskiej edukacji po pierwszej dekadzie XXI w. / %c Mariusz Przybyła.
246 3 0 %a Zmiany w polskiej edukacji po pierwszej dekadzie XXI w.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Poznań : %b Wydawnictwo Naukowe UAM, %c 2021.
300 %a 251, [1] strona : %b fotografia, ilustracje, wykresy ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
490 1 %a Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, %x 0083-4254 ; %v nr 345
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 228-247.
505 8 # %a
Przemiany szkolnictwa wyższego na świecie.
Geneza kształcenia zdalnego.
Kształcenie zdalne w perspektywie współczesności.
Student wobec zmian form edukacji w szkole wyższej.
520 8 %a "Czy istnieje jakaś edukacja tradycyjna i dla odróżnienia edukacja zdalna, jako dwa odrębne byty? Nowoczesne technologie, pośrednicząc w procesach edukacyjnych, zmieniają paradygmat kształcenia zdalnego, przesuwając naturę procesów edukacyjnych. Obecnie inaczej niż dotychczas (inaczej niż jeszcze dekadę temu) rozumiemy takie pojęcia, jak: kształcenie zdalne, m-learning, kształcenie komplementarne. Obecnie edukacja stanowi przekształcenie obu procesów: bezpośredniego i na odległość. Uczniowie, studenci w sposób naturalny przedłużyli swoje zmysły, zeszyty, podręczniki w przestrzeni cyfrowej. Przestrzeni, która jednocześnie jest tradycyjna i wirtualna, niczym na Wstędze Möbiusa są one jedną płaszczyzną aktywności i funkcjonowania. Świat wirtualny stanowi dla nich immanentną część świata realnego, nie ma zatem dwóch przestrzeni" Mariusz Przybyła [z okładki].
536 %a Finansowanie: Wydział Studiów Edukacyjnych (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; Poznań)
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 9 %a Nauczanie na odległość
650 7 %a E-learning %2 DBN
650 9 %a Blended learning
650 7 %a Metody nauczania %2 DBN
650 7 %a Internet %2 DBN
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji %2 DBN
650 7 %a Pomoce dydaktyczne %2 DBN
650 7 %a Szkolnictwo wyższe %2 DBN
650 7 %a Studenci %2 DBN
651 9 %a Polska %2 DBN
655 7 %a Monografia %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
710 2 # %a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu %x 0083-4254 ; %v nr 345
856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3223301591918 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-232-3998-7 (oprawa miękka)
"Czy istnieje jakaś edukacja tradycyjna i dla odróżnienia edukacja zdalna, jako dwa odrębne byty? Nowoczesne technologie, pośrednicząc w procesach edukacyjnych, zmieniają paradygmat kształcenia zdalnego, przesuwając naturę procesów edukacyjnych. Obecnie inaczej niż dotychczas (inaczej niż jeszcze dekadę temu) rozumiemy takie pojęcia, jak: kształcenie zdalne, m-learning, kształcenie komplementarne. Obecnie edukacja stanowi przekształcenie obu procesów: bezpośredniego i na odległość. Uczniowie, studenci w sposób naturalny przedłużyli swoje zmysły, zeszyty, podręczniki w przestrzeni cyfrowej. Przestrzeni, która jednocześnie jest tradycyjna i wirtualna, niczym na Wstędze Möbiusa są one jedną płaszczyzną aktywności i funkcjonowania. Świat wirtualny stanowi dla nich immanentną część świata realnego, nie ma zatem dwóch przestrzeni" Mariusz Przybyła [z okładki].
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?