Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Kształcenie zdalne : zmiany w polskiej edukacji po pierwszej dekadzie XXI w.

Autorzy :
Przybyła, Mariusz
Tytuł pełny :
Kształcenie zdalne : zmiany w polskiej edukacji po pierwszej dekadzie XXI w. / Mariusz Przybyła
Rok wydania :
2021
Wydawca :
Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN :
9788323239987
Seria :
Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 0083-4254 ; nr 345
Opis fizyczny :
251, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykresy ; 21 cm
Wydanie :
Wydanie I
Zawartość :
  1. Przemiany szkolnictwa wyższego na świecie.
  2. Geneza kształcenia zdalnego.
  3. Kształcenie zdalne w perspektywie współczesności.
  4. Student wobec zmian form edukacji w szkole wyższej.

Uwagi :
Finansowanie: Wydział Studiów Edukacyjnych (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; Poznań)
Streszczenie w języku angielskim
Bibliografia, netografia na stronach 228-247
Temat :
Nauczanie na odległość
E-learning
Blended learning
Metody nauczania
Internet
Zastosowania internetu w edukacji
Pomoce dydaktyczne
Szkolnictwo wyższe
Studenci
Polska
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Gatunek / Forma :
Książki
Publikacje naukowe
Monografia
Współtwórcy :
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Książka
LDR     03806cam#a2200625#i#4500
001     3223301591918
003     OLSZT 005
005     20220504200406.9
008     220330s2021####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015     %a UWD 2022/5247
020     %a 9788323239987 %q (oprawa miękka)
035     %a (PL)b1000002356152
035     %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912630189105606
035     %a 991052982254105066
040     %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %d LUBL KUL %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
045 2   %b d2001 %b d2021
046     %k 2021
100 1   %a Przybyła, Mariusz %e Autor
245 1 0 %a Kształcenie zdalne : %b zmiany w polskiej edukacji po pierwszej dekadzie XXI w. / %c Mariusz Przybyła.
246 3 0 %a Zmiany w polskiej edukacji po pierwszej dekadzie XXI w.
250     %a Wydanie I.
260 #   %a Poznań : %b Wydawnictwo Naukowe UAM, %c 2021.
300     %a 251, [1] strona : %b fotografia, ilustracje, wykresy ; %c 21 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki
380     %a Publikacje naukowe
388 1   %a 2001-
490 1   %a Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, %x 0083-4254 ; %v nr 345
504     %a Bibliografia, netografia na stronach 228-247.
505 8 # %a 
  1. Przemiany szkolnictwa wyższego na świecie.
  2. Geneza kształcenia zdalnego.
  3. Kształcenie zdalne w perspektywie współczesności.
  4. Student wobec zmian form edukacji w szkole wyższej.
520 8 %a "Czy istnieje jakaś edukacja tradycyjna i dla odróżnienia edukacja zdalna, jako dwa odrębne byty? Nowoczesne technologie, pośrednicząc w procesach edukacyjnych, zmieniają paradygmat kształcenia zdalnego, przesuwając naturę procesów edukacyjnych. Obecnie inaczej niż dotychczas (inaczej niż jeszcze dekadę temu) rozumiemy takie pojęcia, jak: kształcenie zdalne, m-learning, kształcenie komplementarne. Obecnie edukacja stanowi przekształcenie obu procesów: bezpośredniego i na odległość.
Uczniowie, studenci w sposób naturalny przedłużyli swoje zmysły, zeszyty, podręczniki w przestrzeni cyfrowej. Przestrzeni, która jednocześnie jest tradycyjna i wirtualna, niczym na Wstędze Möbiusa są one jedną płaszczyzną aktywności i funkcjonowania. Świat wirtualny stanowi dla nich immanentną część świata realnego, nie ma zatem dwóch przestrzeni" Mariusz Przybyła [z okładki]. 536 %a Finansowanie: Wydział Studiów Edukacyjnych (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; Poznań) 546 %a Streszczenie w języku angielskim. 648 7 %a 2001- %2 DBN 650 9 %a Nauczanie na odległość 650 7 %a E-learning %2 DBN 650 9 %a Blended learning 650 7 %a Metody nauczania %2 DBN 650 7 %a Internet %2 DBN 650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji %2 DBN 650 7 %a Pomoce dydaktyczne %2 DBN 650 7 %a Szkolnictwo wyższe %2 DBN 650 7 %a Studenci %2 DBN 651 9 %a Polska %2 DBN 655 7 %a Monografia %2 DBN 658 %a Edukacja i pedagogika 658 %a Informatyka i technologie informacyjne 710 2 # %a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca %4 pbl 830 0 %a Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu %x 0083-4254 ; %v nr 345 856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3223301591918 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC 920 %a 978-83-232-3998-7 (oprawa miękka)

"Czy istnieje jakaś edukacja tradycyjna i dla odróżnienia edukacja zdalna, jako dwa odrębne byty? Nowoczesne technologie, pośrednicząc w procesach edukacyjnych, zmieniają paradygmat kształcenia zdalnego, przesuwając naturę procesów edukacyjnych. Obecnie inaczej niż dotychczas (inaczej niż jeszcze dekadę temu) rozumiemy takie pojęcia, jak: kształcenie zdalne, m-learning, kształcenie komplementarne. Obecnie edukacja stanowi przekształcenie obu procesów: bezpośredniego i na odległość.
Uczniowie, studenci w sposób naturalny przedłużyli swoje zmysły, zeszyty, podręczniki w przestrzeni cyfrowej. Przestrzeni, która jednocześnie jest tradycyjna i wirtualna, niczym na Wstędze Möbiusa są one jedną płaszczyzną aktywności i funkcjonowania. Świat wirtualny stanowi dla nich immanentną część świata realnego, nie ma zatem dwóch przestrzeni" Mariusz Przybyła [z okładki].


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza :
KG 183920
Sygnatura :
W 183920 Wypożyczalnia
Stan fizyczny :
nowa
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies