Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem : obserwacja

Autorzy:
Chmura, Joanna (pedagogika)
Tytuł pełny:
Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem : obserwacja / Joanna Chmura
Rok wydania:
2022
Wydawca:
Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls"
ISBN:
9788382940428
Opis fizyczny:
62 [1] strona : ilustracje ; 24 cm
Temat:
Dziecko w wieku przedszkolnym
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
Dziecko z niepełnosprawnością
Obserwacja pedagogiczna
Mowa
Rozwój poznawczy
Rozwój psychospołeczny
Rozwój psychomotoryczny
Wspomaganie rozwoju
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje fachowe
Poradnik
Arkusz obserwacji
Współtwórcy:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR     03410cam#a2200505#i#4500
001     3223401703040
003     OLSZT 005
005     20230418140309.7
008     230418s2022####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020     %a 9788382940428
035     %a 1323302265251
035     %a (RAD 015)0813302153092
040     %a BPTOR %c BPTOR %e PNN %d BPTOR %d RAD 015 %d OLSZT 005
046     %k 2022
100 1   %a Chmura, Joanna %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem : %b obserwacja / %c Joanna Chmura.
260 #   %a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2022.
300     %a 62 [1] strona : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336     %a tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380     %a Książki
380     %a Publikacje fachowe
385     %a Pedagodzy
385     %a Psycholodzy
385     %a Logopedzi
385     %a Nauczyciele
388 1   %a 2001-
520 8   %a "Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem? Obserwacja jest poradnikiem wiedzy dla terapeutów rozpoczynających pracę z dziećmi z deficytami rozwojowymi, niepełnosprawnościami i innymi zaburzeniami rozwoju dzieci w wieku od 5 do 10 roku życia. Opisuje jak od samego początku zająć się dzieckiem w ujęciu wielodyscyplinarnym, jak poprowadzić właściwie obserwację, na podstawie której sporządzany jest optymalny program terapii dziecka. Wskazuje jak poprowadzić pierwsze wizyty dziecka w sposób wyczerpujący wiedzę na temat jego rozwoju. Opisuje sfery rozwojowe i umiejętność terapeutycznego postrzegania ich w kontekście normy biologicznej, a ewentualnych odstępstw od niej. Porównuje wiek biologiczny z wiekiem rozwojowym dziecka. Poradnik prowadzi terapeutę przez wszystkie sfery rozwojowe dziecka. Tłumaczy, na co zwracać uwagę w przygotowaniu zajęć, jak oceniać dziecko i jak prowadzić obserwację różnicową. Jest punktem wyjścia do podjęcia pierwszych kroków terapeutycznych w pracy z dzieckiem z deficytami. Książka napisana jest z myślą o terapeutach pracujących czynnie i w procesie z dziećmi z niepełnosprawnościami i deficytami rozwojowymi. Książka zawiera również arkusz obserwacji dla terapeuty jako gotowy materiał do podjęcia pracy z dzieckiem. Książka opatrzona jest rysunkami metodą sketchnotingu i flipchartelingu, które wprowadzają czytelnika w każdy rozdział" [https://www.impulsoficyna.com.pl].
650   9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650   9 %a Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
650   9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650   9 %a Obserwacja pedagogiczna
650   9 %a Mowa
650   9 %a Rozwój poznawczy
650   9 %a Rozwój psychospołeczny
650   9 %a Rozwój psychomotoryczny
650   9 %a Wspomaganie rozwoju
655   9 %a Poradnik
655   9 %a Arkusz obserwacji
658     %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3223401703040 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-8294-042-8 

"Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem? Obserwacja jest poradnikiem wiedzy dla terapeutów rozpoczynających pracę z dziećmi z deficytami rozwojowymi, niepełnosprawnościami i innymi zaburzeniami rozwoju dzieci w wieku od 5 do 10 roku życia. Opisuje jak od samego początku zająć się dzieckiem w ujęciu wielodyscyplinarnym, jak poprowadzić właściwie obserwację, na podstawie której sporządzany jest optymalny program terapii dziecka. Wskazuje jak poprowadzić pierwsze wizyty dziecka w sposób wyczerpujący wiedzę na temat jego rozwoju. Opisuje sfery rozwojowe i umiejętność terapeutycznego postrzegania ich w kontekście normy biologicznej, a ewentualnych odstępstw od niej. Porównuje wiek biologiczny z wiekiem rozwojowym dziecka. Poradnik prowadzi terapeutę przez wszystkie sfery rozwojowe dziecka. Tłumaczy, na co zwracać uwagę w przygotowaniu zajęć, jak oceniać dziecko i jak prowadzić obserwację różnicową. Jest punktem wyjścia do podjęcia pierwszych kroków terapeutycznych w pracy z dzieckiem z deficytami. Książka napisana jest z myślą o terapeutach pracujących czynnie i w procesie z dziećmi z niepełnosprawnościami i deficytami rozwojowymi. Książka zawiera również arkusz obserwacji dla terapeuty jako gotowy materiał do podjęcia pracy z dzieckiem. Książka opatrzona jest rysunkami metodą sketchnotingu i flipchartelingu, które wprowadzają czytelnika w każdy rozdział" [https://www.impulsoficyna.com.pl].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 184759
Sygnatura:
W 184759 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz