%a OLSZT 003/DS %b pol %e PNN %c OLSZT 003/DSs %d RAD 015 %d OLSZT 005
046
%k 2023
100
1
%a Mrówczyńska-Haładaj, Kamila. %e Autor
245
1
0
%a Kuferek Marcelka : %b scenariusze zajęć z elementami arteterapii na I etapie szkoły podstawowej / %c Kamila Mrówczyńska-Haładaj.
246
3
0
%a Scenariusze zajęć z elementami arteterapii na I etapie szkoły podstawowej
250
%a Wydanie pierwsze.
260
#
%a Warszawa : %b Difin, %c 2023.
300
%a 115 stron : %b ilustracje ; %c 30 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Publikacje dydaktyczne
380
%a Publikacje fachowe
385
%a Pedagodzy
385
%a Psycholodzy
385
%a Nauczyciele nauczania początkowego
385
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385
%m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385
%m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385
%m Poziom nauczania %a Klasa 3.
388
1
%a 2001-
520
8
%a "<i>Kuferek Marcelka</i> to propozycja scenariuszy do wykorzystania na lekcjach etyki w klasach 1–3 szkoły podstawowej, a także podczas treningów umiejętności społecznych (TUS). Książka powstała na podstawie wieloletniego doświadczenia Autorki w nauczaniu wczesnoszkolnym. <i>Kuferek Marcelka</i> jest zbiorem 22 scenariuszy zajęć z elementami arteterapii na I etapie szkoły podstawowej zgodnymi z najnowszą podstawą programową oraz 41 kart pracy. Wszystkie scenariusze spina klamra w postaci Marcelka – chłopca z lustra, który nie zna wartości. Autorka wykorzystała element bajkoterapii, który pozwala dzieciom wejść w rolę i utożsamić się z Marcelkiem. Taki zabieg ma pozytywny wpływ na uczestników zajęć – pomagając chłopcu, uczniowie podświadomie pomagają sobie. Zajęcia oparte na scenariuszach zawartych w <i>Kuferku Marcelka</i> pomagają w poznaniu: otaczającego świata (dobro, zło), wartości (godność, szacunek, wolność), emocji (złość, miłość), sposobów rozładowania emocji, znaczenia słów, pojęć, przysłów i powiedzeń. Dzieci dowiadują się również jak żyć w zgodzie z naturą i dlaczego należy szanować przyrodę, a także na czym polega poczucie przynależności do społeczeństwa. Scenariusze dostosowane są do pracy z dziećmi z autyzmem i zespołem Aspergera. Służą rozwijaniu m.in. umiejętności: słuchania, reagowania na wypowiedzi innych, budowania własnej tożsamości poprzez poznawanie swoich słabych i mocnych stron. Podczas proponowanych zajęć wykorzystany jest proces modelowania, uczenia się oraz odgrywania ról. Proponowane scenariusze pomagają w wypracowaniu schematów radzenia sobie w życiu codziennym" [https://ksiegarnia.difin.pl].
650
9
%a Arteterapia
650
9
%a Etyka (przedmiot szkolny)
650
9
%a Nauczanie początkowe
650
9
%a Trening umiejętności społecznych
655
9
%a Scenariusz zajęć
658
%a Edukacja i pedagogika
710
2
#
%a Difin. %e Wydawca %4 pbl
856
4
#
%u https://opac.wmbp.olsztyn.pl/integro/site/recorddetail/3223401716531 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-8270-206-4
"Kuferek Marcelka to propozycja scenariuszy do wykorzystania na lekcjach etyki w klasach 1–3 szkoły podstawowej, a także podczas treningów umiejętności społecznych (TUS). Książka powstała na podstawie wieloletniego doświadczenia Autorki w nauczaniu wczesnoszkolnym. Kuferek Marcelka jest zbiorem 22 scenariuszy zajęć z elementami arteterapii na I etapie szkoły podstawowej zgodnymi z najnowszą podstawą programową oraz 41 kart pracy. Wszystkie scenariusze spina klamra w postaci Marcelka – chłopca z lustra, który nie zna wartości. Autorka wykorzystała element bajkoterapii, który pozwala dzieciom wejść w rolę i utożsamić się z Marcelkiem. Taki zabieg ma pozytywny wpływ na uczestników zajęć – pomagając chłopcu, uczniowie podświadomie pomagają sobie. Zajęcia oparte na scenariuszach zawartych w Kuferku Marcelka pomagają w poznaniu: otaczającego świata (dobro, zło), wartości (godność, szacunek, wolność), emocji (złość, miłość), sposobów rozładowania emocji, znaczenia słów, pojęć, przysłów i powiedzeń. Dzieci dowiadują się również jak żyć w zgodzie z naturą i dlaczego należy szanować przyrodę, a także na czym polega poczucie przynależności do społeczeństwa. Scenariusze dostosowane są do pracy z dziećmi z autyzmem i zespołem Aspergera. Służą rozwijaniu m.in. umiejętności: słuchania, reagowania na wypowiedzi innych, budowania własnej tożsamości poprzez poznawanie swoich słabych i mocnych stron. Podczas proponowanych zajęć wykorzystany jest proces modelowania, uczenia się oraz odgrywania ról. Proponowane scenariusze pomagają w wypracowaniu schematów radzenia sobie w życiu codziennym" [https://ksiegarnia.difin.pl].
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.