Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak uczyć i być uczonym? : wyzwania edukacji zdalnej w świetle badań IPiSS

Autorzy:
Jawor-Joniewicz, Anna
Tytuł pełny:
Jak uczyć i być uczonym? : wyzwania edukacji zdalnej w świetle badań IPiSS / Anna Jawor-Joniewicz
Szukaj w:
Polityka Społeczna. - 2023, nr 10, s. 8-15
Uwagi:
Tabele
Bibliografia na stronie 15
Streszczenie angielskie
Temat:
Nauczanie na odległość
Uczenie się
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma społeczno-politycznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02138caa#a2200397#i#4500
001 3223501780923
003 OLSZT 005
005 20240219174802.6
008 240216s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 0 %b d2022
046 %k 2023
100 1 %a Jawor-Joniewicz, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Jak uczyć i być uczonym? : %b wyzwania edukacji zdalnej w świetle badań IPiSS / %c Anna Jawor-Joniewicz.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
500 %a Tabele.
504 %a Bibliografia na stronie 15.
520 8 %a Zawiera m.in.: Kształcenie zdalne w latach 2020-2022? - wnioski z badań jakościowych (Rozwój kompetencji cyfrowych nauczycieli i trenerów ; Nowe metody i techniki dzielenia się wiedzą ; Zalety i wady kształcenia zdalnego) ; Doświadczenia ankietowanych realizatorów kształcenia zdalnego ( Stosowane metody i techniki przekazywania wiedzy a potrzeby uczniów ; Bariery edukacji zdalnej) ; Edukacja zdalna w oczach jej odbiorców (Preferowane przez odbiorców kształcenia zdalnego metody i narzędzia nauczania ; Bariery kształcenia zdalnego w opinii jego odbiorców).
546 %a Streszczenie angielskie.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie na odległość
650 9 %a Uczenie się
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma społeczno-politycznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
773 0 # %i // %t Polityka Społeczna. - %w (OLSZT 005)3222400293239 %x 0137-4729 %g 2023, nr 10, s. 8-15
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501780923 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera m.in.: Kształcenie zdalne w latach 2020-2022? - wnioski z badań jakościowych (Rozwój kompetencji cyfrowych nauczycieli i trenerów ; Nowe metody i techniki dzielenia się wiedzą ; Zalety i wady kształcenia zdalnego) ; Doświadczenia ankietowanych realizatorów kształcenia zdalnego ( Stosowane metody i techniki przekazywania wiedzy a potrzeby uczniów ; Bariery edukacji zdalnej) ; Edukacja zdalna w oczach jej odbiorców (Preferowane przez odbiorców kształcenia zdalnego metody i narzędzia nauczania ; Bariery kształcenia zdalnego w opinii jego odbiorców).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz