Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Funkcjonowanie poznawcze dzieci i młodzieży z zaburzeniem rozwoju językowego

Autorzy:
Kochańska, Magdalena
Tytuł pełny:
Funkcjonowanie poznawcze dzieci i młodzieży z zaburzeniem rozwoju językowego / Magdalena Kochańska
Szukaj w:
Psychologia Wychowawcza. - 2021, nr 20, s. 75-100
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 92-100
Streszczenie angielskie
Temat:
Dziecko z zaburzeniami mowy
Młodzież z zaburzeniami mowy
Rozwój mowy
Zaburzenia mowy
Język dziecka
Funkcje poznawcze
Dysleksja i dysgrafia
Zespół ADHD
Psychologia
Językoznawstwo
Medycyna i zdrowie
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł przeglądowy
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma psychologicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02428caa#a2200445#i#4500
001 3223501783178
003 OLSZT 005
005 20240229102936.7
008 240222s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Kochańska, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Funkcjonowanie poznawcze dzieci i młodzieży z zaburzeniem rozwoju językowego / %c Magdalena Kochańska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 92-100.
520 8 %a Zawiera:<li>Dzieci i młodzież z zaburzeniem rozwoju językowego - terminologia związana z klasyfikacjami medycznymi, rozwojowe zaburzenie językowe DLD (<i>Developmental Language Disorder</i>)</li><li>Kompetencje językowe i komunikacyjne u dzieci z zaburzeniem rozwoju językowego - kompetencje fonologiczne, składniowe, w zakresie morfologii, leksykalne, w zakresie dyskursu, pragmatyczne</li><li>Różnice w profilach językowych między DLD a niektórymi innymi zaburzeniami rozwoju - DLD a dysleksja, DLD a ADHD</li><li>Funkcje wykonawcze i inne funkcje poznawcze u dzieci z zaburzeniem rozwoju językowego, rekomendacje dla procesów diagnozy i terapii</li>
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami mowy
650 9 %a Młodzież z zaburzeniami mowy
650 9 %a Rozwój mowy
650 9 %a Zaburzenia mowy
650 9 %a Język dziecka
650 9 %a Funkcje poznawcze
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Zespół ADHD
655 9 %a Artykuł przeglądowy
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma psychologicznego
658 %a Psychologia
658 %a Językoznawstwo
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // %t Psychologia Wychowawcza. - %w (OLSZT 005)3223000870264 %g 2021, nr 20, s. 75-100
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501783178 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera:

  • Dzieci i młodzież z zaburzeniem rozwoju językowego - terminologia związana z klasyfikacjami medycznymi, rozwojowe zaburzenie językowe DLD (Developmental Language Disorder)
  • Kompetencje językowe i komunikacyjne u dzieci z zaburzeniem rozwoju językowego - kompetencje fonologiczne, składniowe, w zakresie morfologii, leksykalne, w zakresie dyskursu, pragmatyczne
  • Różnice w profilach językowych między DLD a niektórymi innymi zaburzeniami rozwoju - DLD a dysleksja, DLD a ADHD
  • Funkcje wykonawcze i inne funkcje poznawcze u dzieci z zaburzeniem rozwoju językowego, rekomendacje dla procesów diagnozy i terapii
  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz