Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Luka kompetencyjna mistrzów w rzemiosłach budowlanych w świetle wyników projektu „ENCORE”

propozycja biblioteki
LDR 02571caa#a2200493#i#4500
001 3223501792393
003 OLSZT 005
005 20240314181237.1
008 240314s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2022
100 1 %a Stępnikowski, Andrzej Wojciech. %e Autor
245 1 0 %a Luka kompetencyjna mistrzów w rzemiosłach budowlanych w świetle wyników projektu „ENCORE” / %c Andrzej Wojciech Stępnikowski, Michał Jan Ślusarczyk.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 130-131.
520 8 %a Artykuł podsumowuje wyniki projektu ENCORE "Model edukacji ekologicznej dla mistrzów i interesariuszy zaangażowanych w budownictwo i renowację". Projekt ma na celu stworzyć fundament do zmian standardów egzaminacyjnych dla mistrzów w budownictwie poprzez próbę wykazania istnienia luki kompetencyjnej wśród rzemieślników branży budowlanej. Luka ta związana jest z brakiem świadomości nowych wyzwań stawianych przed nimi przez Falę Renowacji. W artykule przedstawiono przykładową propozycję modyfikacji standardu wymagań egzaminacyjnych w rzemiosłach budowlanych.
546 %a Streszczenie angielskie.
610 2 9 %a Europejski Zielony Ład (program)
650 9 %a Polityka ochrony środowiska Unii Europejskiej
650 9 %a Edukacja ekologiczna
650 9 %a Szkolenie zawodowe
650 9 %a Budowlani
650 9 %a Budownictwo ekologiczne
650 9 %a Termomodernizacja budynku
650 9 %a Efektywność energetyczna
650 9 %a Transformacja energetyczna
650 9 %a Ochrona środowiska
650 9 %a Egzaminy zawodowe
650 9 %a Kompetencje zawodowe
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Architektura i budownictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Ochrona środowiska
700 1 # %a Ślusarczyk, Michał Jan. %e Autor
773 0 # %i // %t Edukacja Ustawiczna Dorosłych %w (OLSZT 005)3222400293712 %x 1507-6563 %g 2022, nr 4, s. 121-131
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501792393 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł podsumowuje wyniki projektu ENCORE "Model edukacji ekologicznej dla mistrzów i interesariuszy zaangażowanych w budownictwo i renowację". Projekt ma na celu stworzyć fundament do zmian standardów egzaminacyjnych dla mistrzów w budownictwie poprzez próbę wykazania istnienia luki kompetencyjnej wśród rzemieślników branży budowlanej. Luka ta związana jest z brakiem świadomości nowych wyzwań stawianych przed nimi przez Falę Renowacji. W artykule przedstawiono przykładową propozycję modyfikacji standardu wymagań egzaminacyjnych w rzemiosłach budowlanych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz