Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczanie przyjazne mózgowi a technologie informacyjno-komunikacyjne

LDR 01898caa#a2200397#i#4500
001 3223501807727
003 OLSZT 005
005 20240507130451.9
008 240507s2024####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2024
100 1 %a Palka, Ewa %c (matematyka). %e Autor
245 1 0 %a Nauczanie przyjazne mózgowi a technologie informacyjno-komunikacyjne / %c Ewa Palka.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 136-137.
520 8 %a W artykule zaprezentowane zostały najważniejsze przykłady metod nauczania i uczenia się przyjazne mózgowi: przy wykorzystaniu darmowej wersji aplikacji, pokazano , jak przygotować dydaktyczny WebQuest na lekcję języka polskiego w klasie ósmej, omówiono mapę myśli, czyli metodę pracy z tekstem oraz metodę gier dydaktycznych - gamifikację.
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Grywalizacja
650 9 %a WebQuest
650 9 %a Mapa myśli
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Zastosowania komputerów w edukacji
650 9 %a Zastosowania multimediów w edukacji
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
773 0 # %i // %t Język Polski w Szkole Podstawowej %w (OLSZT 005)3222800829604 %g 2023/2024, nr 2, s. 105-138 %x 1642-8757
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501807727 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule zaprezentowane zostały najważniejsze przykłady metod nauczania i uczenia się przyjazne mózgowi: przy wykorzystaniu darmowej wersji aplikacji, pokazano , jak przygotować dydaktyczny WebQuest na lekcję języka polskiego w klasie ósmej, omówiono mapę myśli, czyli metodę pracy z tekstem oraz metodę gier dydaktycznych - gamifikację.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz