- Autorzy:
- Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
- Tytuł pełny:
- Marketing w działalności bibliotecznej / pod redakcją naukową Mai Wojciechowskiej
- Rok wydania:
- 2023
- Wydawca:
- Warszawa : Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich
- ISBN:
- 9788367723046
- Seria:
- Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 209
- Opis fizyczny:
- 1071, [1] strona : ilustracje ; 25 cm
- Wydanie:
- Wydanie I
- Zawartość:
- Wprowadzenie do zagadnień marketingu
- Zakres i funkcje marketingu bibliotecznego
- Komunikacja z klientem biblioteki
- Elementy marketingu w wewnętrznych procesach zarządzania biblioteką
- Znaczenie marketingu bibliotecznego w relacjach z otoczeniem zewnętrznym
- Elektroniczne i wizualne formy marketingu bibliotecznego
- Wybrane zagadnienia zarządzania marketingiem w środowisku bibliotek
- Doświadczenia bibliotek w obszarze działalności marketingowej.
- Uwagi:
- Bibliografia przy pracach oraz na stronach 1031-1042. Indeksy
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Gdański - Temat:
- Bibliotekoznawstwo
Bibliotekarstwo
Marketing
Usługi biblioteczne
Zarządzanie
Jakość usług
Komunikacja marketingowa
Marketing cyfrowy
Marketing personalny
Bibliotekarze
Użytkownicy bibliotek
Biblioteki
Dobre praktyki
Polska
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
Zarządzanie i marketing
Socjologia i społeczeństwo - Gatunek / Forma:
- Książki
Publikacje naukowe
Publikacje fachowe
Opracowanie
Praca zbiorowa - Współtwórcy:
- Wojciechowska, Maja. Redaktor
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich. Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne. Wydawca - Książka