%a Przywództwo i zmiana w edukacji : %b ewaluacja jako mechanizm doskonalenia / %c pod red. Grzegorza Mazurkiewicza.
260
%a Kraków : %b Uniwersytet Jagielloński, %c cop. 2013.
300
%a 314, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
380
%a Książki
490
1
%a Ewaluacja w Nadzorze Pedagogicznym
504
%a Bibliogr. przy niektórych rozdz.
520
8
%a W części pierwszej zawarto teksty dotyczące przywództwa oraz celów i zadań, jakie przed nim stoją. Część druga to przykłady konkretnych zmian wprowadzanych w edukacji na poziomie lokalnym, np. zarządzanie dialogiczne, wolność nauczania - bez programów i formalnej ewaluacji - na podstawie norweskiego uniwersytetu ludowego, przewodzenie szkole w rozwoju, współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym, partycypacja uczniów w zarządzaniu szkołą, stowarzyszenia i fundacje w otoczeniu szkoły, normy społeczne i postawy w szkole - pomysły na ich kształtowanie, refleksje na temat umiejętności komunikacyjnych w szkole. Część trzecia prezentuje modele ewaluacji stosowane w różnych krajach - Rumunia, Holandia, Szkocja, Hiszpania, Walia, Niemcy - Saksonia-Anhalt.
546
%a Tekst częśc. tł., podstawa tł. nieokreślona.
650
9
%a Dyrektorzy szkół
650
9
%a Nadzór pedagogiczny
650
9
%a Szkolnictwo
650
9
%a Zarządzanie oświatą
650
9
%a Przywództwo
653
1
0
%a Ewaluacja w oświacie
658
%a Zarządzanie i marketing
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Psychologia
658
%a Socjologia i społeczeństwo
700
1
#
%a Mazurkiewicz, Grzegorz. %e Redaktor
710
2
#
%a Uniwersytet Jagielloński. %b Wydawnictwo. %4 pbl
830
0
%a Ewaluacja w Nadzorze Pedagogicznym
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400440899 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-233-3502-3
W części pierwszej zawarto teksty dotyczące przywództwa oraz celów i zadań, jakie przed nim stoją. Część druga to przykłady konkretnych zmian wprowadzanych w edukacji na poziomie lokalnym, np. zarządzanie dialogiczne, wolność nauczania - bez programów i formalnej ewaluacji - na podstawie norweskiego uniwersytetu ludowego, przewodzenie szkole w rozwoju, współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym, partycypacja uczniów w zarządzaniu szkołą, stowarzyszenia i fundacje w otoczeniu szkoły, normy społeczne i postawy w szkole - pomysły na ich kształtowanie, refleksje na temat umiejętności komunikacyjnych w szkole. Część trzecia prezentuje modele ewaluacji stosowane w różnych krajach - Rumunia, Holandia, Szkocja, Hiszpania, Walia, Niemcy - Saksonia-Anhalt.
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.