Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Inteligencja a wyniki nauczania

Autorzy:
Hawrot, Anna
Pisarek, Jolanta
Tytuł pełny:
Inteligencja a wyniki nauczania / Anna Hawrot, Jolanta Pisarek
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Czy szkoła ma znaczenie?. T. 1, s. 111-133
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Inteligencja (psychologia)
Efektywność nauczania
Nauczanie początkowe
Uczniowie klas początkowych
Polska
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01267caa#a2200325#i#4500
001 3222600691101
003 OLSZT 005
005 20240125114121.7
008 150602s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b37307629
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
080 # %a 373(045/046)
080 # %a 159.9(045/046)
100 1 %a Hawrot, Anna.
245 1 0 %a Inteligencja a wyniki nauczania / %c Anna Hawrot, Jolanta Pisarek.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Inteligencja (psychologia)
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Pisarek, Jolanta.
773 0 # %i // W: %t Czy szkoła ma znaczenie?. T. 1, %g s. 111-133 %w xx003418812 %w (NUKAT)vtls003418812 %z ISBN 9788361693734
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600691101 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz