Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czytanie i pisanie jako kompetencje kluczowe w dalszej nauce dziecka : "Metoda 101 kroków" na tle innych podręczników w edukacji wczesnoszkolnej

Autorzy:
Chwastniewska, Danuta
Tytuł pełny:
Czytanie i pisanie jako kompetencje kluczowe w dalszej nauce dziecka : "Metoda 101 kroków" na tle innych podręczników w edukacji wczesnoszkolnej / Danuta Chwastniewska
Rok wydania:
2011
Szukaj w:
Edukacja czytelnicza wyzwaniem współczesnej pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, s. 138-151
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Nauczanie początkowe - metody
Czytanie
Metody nauczania
Pisanie
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01831caa#a2200289#i#4500
001 3222600692639
003 OLSZT 005
005 20240125114121.6
008 150608s2011####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Chwastniewska, Danuta.
245 1 0 %a Czytanie i pisanie jako kompetencje kluczowe w dalszej nauce dziecka : %b "Metoda 101 kroków" na tle innych podręczników w edukacji wczesnoszkolnej / %c Danuta Chwastniewska.
260 # %c 2011.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Autorka dowodzi, na podstawie badań PIRLS, że umiejętności czytania i pisania nie są dobrze opanowane przez dzieci. Próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego po pierwszych latach nauczania dzieci nie potrafią biegle czytać i pisać. Przypomina niektóre neurologiczne i rozwojowe podstawy czytania oraz analizuje książki wykorzystywane do nauki w kształceniu zintegrowanym. Badania porównuje z preferowaną przez siebie metodą 101 kroków, która traktuje naukę czytania i pisania całościowo.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Czytanie
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Pisanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja czytelnicza wyzwaniem współczesnej pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, %g s. 138-151 %w xx002356031 %w (NUKAT)vtls002356031 %z ISBN 9788370968236
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600692639 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Autorka dowodzi, na podstawie badań PIRLS, że umiejętności czytania i pisania nie są dobrze opanowane przez dzieci. Próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego po pierwszych latach nauczania dzieci nie potrafią biegle czytać i pisać. Przypomina niektóre neurologiczne i rozwojowe podstawy czytania oraz analizuje książki wykorzystywane do nauki w kształceniu zintegrowanym. Badania porównuje z preferowaną przez siebie metodą 101 kroków, która traktuje naukę czytania i pisania całościowo.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz