Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czytam i rozumiem... : lingwistyczna teoria nauki czytania

Autorzy:
Pawłowska, Regina (1935-2021)
Tytuł pełny:
Czytam i rozumiem... : lingwistyczna teoria nauki czytania / Regina Pawłowska
Rok wydania:
cop. 2009
Wydawca:
Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
ISBN:
9788371732034
Opis fizyczny:
151 s. : il. ; 24 cm
Wydanie:
Wyd. 2 popr. i rozsz
Uwagi:
Rozprawa adresowana do wszystkich nauczycieli, a szczególnie do polonistów
Temat:
Językoznawstwo
Czytanie ze zrozumieniem
Język polski - nauczanie - szkoły ponadgimnazjalne - kl. 1 - rozkład materiału
Czytanie
Teoria nauczania
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01972cam#a2200337#i#4500
001 3222600709972
003 OLSZT 005
005 20240125114126.4
008 150925s2009####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788371732034
035 %a xx001450998
035 %a (NUKAT)vtls001450998
040 %a KR U/maj %c KR U/maj %d TOR U/IMs %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Pawłowska, Regina %d (1935-2021).
245 1 0 %a Czytam i rozumiem... : %b lingwistyczna teoria nauki czytania / %c Regina Pawłowska.
250 %a Wyd. 2 popr. i rozsz.
260 # %a Kielce : %b Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, %c cop. 2009.
300 %a 151 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
520 8 %a <br>- Opis wieloczynnościowego procesu czytania jako zespołu operacji odbiorczych w akcie komunikacji językowej<br>- Charakterystyka pojęcia sprawności czytania jako składowej funkcji sprawności językowej ze specjalnym rozwinięciem problematyki rozumienia tekstów czytanych<br>- Przedstawienie wycinka badań nad stanem umiejętności czytania uczniów młodszych, starszych i studentów<br>- Koncepcja szkolnego kształcenia sprawności czytania, rozkład materiału: język polski kl. I LO
521 8 %a Rozprawa adresowana do wszystkich nauczycieli, a szczególnie do polonistów.
650 9 %a Językoznawstwo
650 9 %a Czytanie ze zrozumieniem
650 9 %a Język polski %x nauczanie %x szkoły ponadgimnazjalne %x kl. 1 %x rozkład materiału
650 9 %a Czytanie
650 9 %a Teoria nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600709972 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7173-203-4


- Opis wieloczynnościowego procesu czytania jako zespołu operacji odbiorczych w akcie komunikacji językowej
- Charakterystyka pojęcia sprawności czytania jako składowej funkcji sprawności językowej ze specjalnym rozwinięciem problematyki rozumienia tekstów czytanych
- Przedstawienie wycinka badań nad stanem umiejętności czytania uczniów młodszych, starszych i studentów
- Koncepcja szkolnego kształcenia sprawności czytania, rozkład materiału: język polski kl. I LO

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
KG 177128
Sygnatura:
P 372.880.84 Informatorium. Czytelnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz