Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prawidłowa diagnoza ucznia

propozycja biblioteki
LDR 01301caa#a2200253#i#4500
001 3222600714632
003 OLSZT 005
005 20240125114129.5
008 151107s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Łoskot, Małgorzata.
245 1 0 %a Prawidłowa diagnoza ucznia / %c Małgorzata Łoskot.
380 %a Artykuły
520 8 %a Diagnoza indywidualnych potrzeb oraz możliwości psychofizycznych i edukacyjnych ucznia. Diagnozowanie - proces długotrwały, wymagający czasu i rzetelności. Szkolna diagnoza wstępna. Pogłębiona diagnoza psychopedagogiczna.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
658 %a Psychologia
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2015, styczeń, s. 46-49 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600714632 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Diagnoza indywidualnych potrzeb oraz możliwości psychofizycznych i edukacyjnych ucznia. Diagnozowanie - proces długotrwały, wymagający czasu i rzetelności. Szkolna diagnoza wstępna. Pogłębiona diagnoza psychopedagogiczna.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz